Actus


Unifikacja komunikacji w Twojej Firmie

 

Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o propozycje naszych Klientów i ich potrzeby, dzięki temu spełniamy wszystkie wymagania funkcjonalne.

 

Nasz produkt bezpośrednio sprzyja rozwojowi, oraz unowocześnieniu systemów telekomunikacyjnych firm, których założeniem jest bezproblemowa i w pełni profesjonalna komunikacja ze swoimi klientami, bądź partnerami biznesowymi.

 

Wdrożenie systemu zintegrowanej komunikacji, dało nam elastyczność zarządzania przestrzenią biurową, oraz optymalne wykorzystanie miejsc pracy. Nasi pracownicy wiele czasu spędzają u klientów, ale gdy potrzebują pracować w biurze, musimy zapewnić im komfortowe warunki.

System Unified Communications (UC) informuje nas, pod jakim kanałem komunikacji pracownik jest w danej chwili dostępny.
  • Gdy, nie jest on osiągalny za pomocą telefonu stacjonarnego, bo akurat bierze udział w spotkaniu, na którym korzysta z notebooka, osoba, która chce się z nim skontaktować widzi, że najsprawniej się to uda za pomocą firmowego chatu. Użytkownicy mobilni, mogą skorzystać z połączenia telefonów stacjonarnych i komórkowych. Rozmowa przychodząca na numer stacjonarny, może zostać przekazana do telefonu GSM, przy czym rozmowę można przenieść z powrotem na telefon stacjonarny, aby skorzystać np. z zestawu głośnomówiącego.
Zalety nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych, stają się szczególnie wyraźne tam, gdzie zależności służbowe wymagają
uwzględnienia więcej, niż dwóch czynników.
  • Dzięki, klawiszom kontekstowym w zastosowanych telefonach IP, ich obsługa jest prostsza, niż tradycyjnego modelu analogowego. Wiele typowych czynności jest wstępnie zaprogramowanych. Gdy dzwoni do nas klient, rozmowa powinna być odebrana, w jak najkrótszym czasie. Niezależnie, czy klient dzwoni bezpośrednio do menedżera, czy na główny numer. Takie standardy utrzymujemy.
Precyzja menu sprawia, że zgłoszenie jest przełączone do właściwego działu, niezależnie od lokalizacji geograficznej.
  • Połączenie wszystkich oddziałów, umożliwia sprawne wykorzystanie zasobów w rozproszonej firmie. Wszystkie wskaźniki, określające sprawność działania pobierane, są z systemu na bieżąco.
Zapewniamy pełne zmodernizowanie sieci lokalnej.
  • Telefony pozwalają na pobieranie energii z sieci LAN (Power over Ethernet), dzięki czemu nie trzeba podłączać dodatkowych zasilaczy. Telefony te, są wyposażone w przełączniki, więc pracownicy mogą - za ich pośrednictwem, podłączyć do sieci swojego notebooka. Telefon IP jest niezależny od numeru gniazda sieci LAN i działa w dowolnym miejscu, gdzie działa firmowa sieć lokalna.